Tranquil

Jag kommer inte skrika, det är jag för blyg för.
Jag kommer inte bli helt lyrisk, det är jag för lugn för.
 
Det kommer bara vara helt tomt och tyst.
runt mig står skrikandes idioter.
tror de är så jävla bra
de har verkligen lyckats
fast nej
önskar er hat. ni dör. hahahahaha
 
Brutalt ärligt och hårt.
Vad fan är det vi firar egentligen?
Arbetslös och ensam,
inga pengar
har ingen stans att ta vägen.
ingen som bryr sig längre.
större ansvar än någonsin,
hoppas ni skjils från allt, och det kommer ni göra
andra tar olika vägar, får inte ihop det.
något jag aldrig har fått.
slutar med sprutor och rörande effekter, blir så när man måste ta till livsredskap
 
känn på det!
 
alla är inte behöriga, vissa har inte klarat det.
Glädje? nä, bara för den dagen.
väx upp och börja inse vad det är som är livet.
känn dess blod och tårar,
känn kniven mot er hud.
då vet ni.
 
ni kommer inte göra något, ni kommer inte bli något
ni är för vanliga, tråkigt nog.
 
visst visst, dröm på,
önska er det och det.
kommer inte bli något ändå-
ibland är det tufft, jag vet.
 
horor.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0