MITT UNDERBARA LIV

Endast de trogna kvar.
 
släpp på gränserna och gör det nya.
de var felet du gjorde.
alltid de samma, gamla, trygga.
 
  i ur och skur, vem är där då?
 
nu får får jag betala för all den skit jag inte gjorde,
alla chanser som dragits till mig men som jag inte tog.
 
ett hårt ord men jag får lov att använda det just nu. ¨¨

im still just waiting. väntar på det rätta.
 
jag ska bara skapa,. skapa, skapa
det är det enda jag lever på.
det ända  jag vill.
finns inget annat.
fuck alla andra jävla hor meriter.
 
vill inte veta.
jag bryr mig inte.
 
jag bryr mig bara om mig själv.
så jävla ointressant att man ska gå det ledet alla andra har gått
vill verkligen inte
VÄGRAR.
 
det finns inga egna vägar som jag har förberret,
bygga upp allt från grunden.
där är problemet-
 
 
jag kommer bli fattig
död,
still om några år.
 
ge mig lycka.
 
en tår av blod. varför slutar det alltid såhär. jag måste bara ha något nytt. något vackert. lova mig det. snälla.
Jag är för säker, för trygg. Bygger upp en mur innan jag ens vet något. Vad fan är det för fel.
 
Jag stoppas av andra som hindrar mig, som inte vill. Jag stoppar mig själv, eftersom jag inte tror tillräckligt.
ta tag i det. Saker löser sig inte om man inte tar tag i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0