Glitter and Gold ♡

2013, the year of freedom.♥
 
Mitt år börjar av skratt tillsammans med salta tårar.
Det har snart gått en månad på det nya året och jag är helt uppe på molnen.
Den här våren kommer vara den mest känslosamma våren någonsin.
Om bara några måndader skall jag åka till ett av världens fattigaste länder och vara en del av dem,
tror det kommer bli magi.
Har en enorm press på mig nu, allting måste sitta på sin plats.
Ska måla minst 20 bilder inför min vernissage, och jag har ingen inspiration. Allt är nollställt.
Måste ta bra bilder i Etiopien för att de ska bli minnesvärda.
Måste hinna med allt. Verkligen allt som innebär att ha en egen vernissage, resor, bal, student, sista betygen.
Slutligen ska jag stå där på den stora dagen den 31 maj och skrika hoppa gråta.
Fuck you all, nu är det slut. Slut på riktigt, kommer aldrig mer tillbaks.
Sedan är det min tur att välja just ett val av 100 000 tusentals.
Allt ska bli bra. Allt ska bli perfekt.
The Ocean.
Det känns som man blir friare, och lättare. Det går framåt nu och inte bakåt längre, trots att man har sina
extrema psykfall då allt rasar och det rinner blod, men så kommer det alltid vara för mig.
Det går bra och det går mindre bra och när det går mindre bra bruter jag ihop och finner inte plats för något
mer än att fixa ihop mig själv.
Är en dramatisk konstnärssjäl så är man, då får man stå ut med både extrem lycka och extrema anfall
jag inte kan styra.
Tror det kommer bli lungnare med tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0