Black Heart ♥

2013- nytt år, nya möjligheter.
 
Tror du på det? 
Om du gör det kommer det antagligen bli så.
Jätte rädd. Tänk om inte.
Gråt, skratt och tårar, lycka och hat, stress och oförglömda förlåt.
Jag skulle göra en lista, en lista där det stod allt jag skulle göra under hela året.
Gjorde den aldrig. Gjorde aldrig de saker som skulle varit med.
men
jag gjorde annat, saker som ändrat ALLT.
Inte samma nu som då.
Vart ska jag i år?
Vad ska jag göra med alla drömmar som skall träffa in en dag.
Precis samma då som nu,
inget kommer antagligen inträffa, allt bara blir som det blir.
Jag glömmer att planera och skriva in måsten.
Tänker inte på reglerna.
Då testar vi något nytt
nytt och spännande.
 
Det kommer bli tomt sen.
2013 kommer avsluta ett kapitel och vi kommer bli äldre,
nu är det snart slut.
för alltid...
dream.
 
Inga förhoppningar, inga besvikelser.
 
Be young, be wild. be free.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0