THE WILDNESS

Var det inte för mig så var det för dig.
Jag lovar jag är helt skadad.
Skadad av dig FÖR dig,
som om att jag alltid står emellan och ALDRIG tar det jag behöver.
Mr Lonelyboy som sitter där bak.
Hela tiden alltid samma sak.
Vem är du och vad vill du?
Jag är rädd för det främmande, vill veta innan.
Jag är väldig insentiv och tror alltid det värsta på en gång.
Snälla
Lungna ner dig.
Vågar inte vänta.
kompisar och giftermål, två olika saker. Stor skillnad
och vet att det ena inte stämmer men jag kan ändå inte
sluta undra.
Men man blir väldigt arg på det där,
ofta du
varför du
nejj nejj, något sämre skall du ha
Varför får man alltid bara sista chansen?
den sämsta delen av helheten som alla andra redan tagit
det är bara felet i mig, INGEN annan.
det är fel på mig på mig på mig,
tabletter eller sömn, vad är värst
kanske en dag,
allt blir värre och inget går.
finns ingen utväg.
synd
döden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0