Dött.

Nu har min bloggdesign försvunnit som jag har hållt på med så länge, när jag gjorde den. Var jätte nöjd med den, men sedan tryckte jag ett knapp och sedan försvann allt. Kommer aldrig få tillbaks den, kommer inte ihåg hur jag gjorde eller nått. Så här slutar jag blogga, vad fan ska man göra det för egentligen? Det är ingen jävel som bryr sig ändå! Man får aldrig något tillbaks, trots att man ändå har läsvärda och fina inlägg, speciellt bilder. Man lägger ner tid på inget när det finns så mycket annat som är viktigare. Hur kan alla personer i detta land ha blivit så jävla fixerade av bara kläder och smink, det är det ända folk vill läsa om? Jävla FITTOR. Jag skulle vilja veta vad det är för några personer som läser denna fittbloggen!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Eric Larsson

Lilla Julia! Jag tittar in på den här bloggen typ 3 ggr per dag! JAG BRYR MIG! Så snälla hjärtat, fortsätt !!!

Svar: hahaah:)
Julia Söderqvist

2013-02-03 @ 21:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0