Black out.

Jag sa aldrig nej men jag sa aldrig ja.
          
"för då kunde jag inte se något annat".
 
"nu"
Helt galen.
Galen i livet.
Vill ha allt.
Vill känna allt.
 
det är en lättnad att känna att personer går, försvinner
nu är det dags att släppa in det dumma.
Dumheterna har aldrig varit så lockande som nu,
vill bara. svart, svart, svart. högt uppe.
fast låt oss stanna på jorden en liten stund till.
jag lovar jag skulle aldrig skada mig själv.
 
ses i nästa kapitel!
 
Jag var så jävla inställd på att det var du!
väldigt fel och farligt att vara fast för något
 
egentligen är det fel men vi gör det hela tiden.
i hopp om att få det bättre sen.
men tro mig
det blir inte bättre sen.
 
inte bra nu, inte bra då om vi inte kämpar för det,
men på riktigt, hur långt vill du gå?
tydligen inte tillräckligt långt.
 
Kärleken kommer och kärleken går men den äkta kärleken, den består.
 
 

50% of me wants to be the type of girl who does yoga at night, and drinks green tea, and reads books, and wears cute pyjamas, and stays at home; while the other 50% of me wants to wear my sexiest outfit and go out doing lines of cocaine while dancing to dirty music until I black out.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0