ˑTick Tockˑ

Superman.

  Jag kan inte stoppa det. jag kan inte hindra det.
  hur ska jag stanna det?
  Tiden,
   tick
   och
   tack
   när den spriger iväg från dig
   och du lyckligtvis inte
   hinner fånga den
   Tyvärr.
   du är för långsam, du måste snabbare fram.
                      Jag har en djävul som bor inuti just nu.
                      den äter upp mig inifrån,
                      den gör att jag biter på mig själv och sväljer mig egna hud.
                      den tänker inte släppa mig förrens jag hittar ett lugn,
                      en inre frid.
                      det har jag inte just nu.
                      miljoner bollar som snurrar runt men ingen som landar och blir gjord.
                                tiden är snabb och räcker inte till.
                                vill kunna stanna och pausa,
                                backa och leva i detet.
                                djävulsk bra på utsidan,
                                dödens hemsk på insidan.
                                hatar dig
                                hatar kaos
                                fejka o le tills ingen annan ser.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0