Some Drunk Love ♡

Vilket fint par.
                        När jag vaknade på morgonen ville jag ligga kvar där för alltid, det var en fin dag.
                        Solens strålar var redan framme och nuddade huden på oss.
                        Jag höll din hand så mjukt jag kunde, men jag höll den fast så du inte skulle kunna släppa taget.
                        Jag ville ha det såhär för alltid.
                        Varje morgon.
                        Jag ville aldrig gå.
                         Efter en lång svart natt med mycket kärlek kunde jag inte fatta att det skulle sluta såhär.
                              Det var inte meningen att gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0