As we were fade into darkness ♡

                         ♡
Fucking in love in a fucking idiot.
Helt jävla svart som vanligt.
Varför ska jag ge dig respekten?
Du förtjänar inte en tanke.
Ingen förtjänar en tanke av mig.
                       ♡
Jag kan fortfarnade bara se ett svagt ljus som kommer mot mig.
Jag vill så gärna ta emot det, men det går bara inte.
Jag har för mycket stopp som står ivägen.
We see what we want?
Tror det.
Ibland kanske jag skulle byta liv med dig,
skulle det vara lättare då?
Lite ytligare, lite mer enkelt och inte så efter tänksamt.
Man får vara nöjd med det man har.
                        ♡
Men jag är inte nöjd.
Är aldrig nöjd, inte helt.
Kommer inte vara det förrens jag har allt.
fattar inte själv vad jag skriver, fattar inte vad jag gör. detta är bara kuk.
är äcklad av andra, är bitter på andra? vad ska man ta sig till?
hahahahahahahahahahaha
fucking mindfuck
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0