Into me you see...

stäng av mina känslor och låt mig leka
leka och kela
hela natten svart
jag ska sedan dig finna
naken i dova ljusets natt.¨
 
Miracles  do happen...
Är helt övertygad över att övernaturliga krafter finns runt oss hela tiden. Förut när jag mamma tog en bild
på mig, så blev det en märklig effekt på hela bilden, massor av röda ljusa runda ringar
och det kom från ingenting, och 2 timmar innan det hade jag och mamma pratat om andar och att vi ska
ta hem ett medium och kolla egenom vårt hus, att de känns som det är någon brevid oss ibland och kollar
på oss. Jag är helt övertygad av att bilden är ett tecken från en annan sida, jag bara vet det.
Känner det på mig. Det vill visa att de finns. Skyddsängel.
Fint men ändå ruskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0