You suck D***, I suck ice cream.

Från blått till lila till starkt till rosa orange.
Tänk inte tanken. Håll känslorna borta. Äckliga manshoror brukar jag utgå ifrån. Fula på utsidan, fina på insidan, fast såklart några meter in i själen.
Vill egentligen att ni ska brinna i helvetet och dö.
Tyvärr kan jag inte hålla ifrån mig från er.
Tar risker, går dåligt. Mår lite smått dåligt.
Shit happends. Things goes bad.
Ska inte förlita sig på män.
Fuck love. Fuck boys. Fuck Fuck.
Jag har ju mig själv för fan. And that's so fabulous.

I can almost taste it now. The smell of that lips. And that's also so fabulous.
But there's hope. Always someone new.
Fuck that shit.


Satte upp ett mål idag. Ska bli smal till peace and love genom att äta små portioner och abslout sprit och cola, det kan jag ej leva utan. That's it baby.
Har kommit på att vad ni människor än säger om vikt och smala kvinnor tycker jag bara just jag att det är fint att vara smal. Olika människor passar i olika storlekar men på mig skulle det vara fint om man såg mer ben fast inte mycket. Så är det bara. Jag ska klara detta, jag vet att jag kan det. Jag var det när jag var yngre och då kan jag det nu. Jag är ung och inne i en HEJ JAG VILL VARA SNYGGAST period. Hej då.
- Vem gör ni detta för?
Nu är jag jävligt bitter och osvensk.
Men såklart som fan det är för männen. Helt naturligt. Det är ju dem som ska kolla på mig. Bara jag ej blir ett offer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0