Jag springer Göteborgsvarvet 2012... ♥

Innan jag börja springa kände jag lite, oj då. Vad har jag gett mig in på. Mellan varvet sprang jag, ej det riktiga. Men det var kul. Mormor hahaha. Aja detta är fint. Det är historia.

Efteråt känner man sig starkare både psykiskt och fysiskt. Man känner sig stolt. Stoltare än någonsin. Springa sista biten, springer så benen bränner. Kör om alla. Känslan av skrik och applåder. Rysningar när man spinger in i mål. Alla jublar. Folk tittar. Man får medalj. Egot höjs och kanske man blir en lite lättare människa nästa dag. 

Kommentarer
Postat av: michelle

Men är du grym eller grym!

2012-05-13 @ 19:53:14
Postat av: Anonym

haha tackar tackar:)

2012-05-13 @ 22:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0