Done.

Känslan av att få nog. Ska sluta blogga nu. Känner att, nej detta stämmer inte. Jag ska inte alls sluta men ta en rejäl paus. Det går för mycket tid av mig för att hitta koder, hitta nya olika mallar, fundera ut något nytt roligt, bilder och annat. Jag orkar inte nu. Sista veckorna i skolan också. Har massor av arbeten som ska vara inne. Fint väder ute. Ne nu får jag ta ett stopp i kanske en vecka två veckor, jag vet ej. Försöker samtidigt göra en ny blogg som är mer mig nu, för den här bloggen känns gammal, ett år och det är mycket för mig. Hänt väldigt mycket och detta känns B. Ja så är det. Får se vart detta slutar. Men det är inte slut, de vet jag.

Lördag, 09:31:21
Almost Done.

Kommentarer
Postat av: Anonym

NOOOOOOOOOOOOOOOO

2012-05-30 @ 17:43:26
Postat av: Anonym

NEEEEEEEEEEJJJ SNÄLLLLLLLAAAA

2012-06-03 @ 02:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0