Kunde inte låta bli.

You hide something so strong for so long. Get fucking lost and don't come back. I'm out of control.
I can't stop wonder,
Where the fuck are you?

Ändras för mycket på ett år. Det är svårt att vara samma när det andra inte är samma.
Ska man lämna sitt nära för att det inte är lika nära längre.
-Ja, jag vill, men jag vågar inte.
Fuck shit.
Jag tar upp allt och slänger ner det. På dig.
Så mycket hat. Vad kommer det ifrån.
Felsänding.
I hjärnan.
All falls down.
Spela tillbaks tiden 24 timmar. Det var mycket lättare då.
Allt bara går.
Med gift.
För det är gift.
Jag tar till gift.
Jag dricker gift.
Så det blir lättare.
Det blir så jävla bra.
Det är sant.
Lyckokänslor börjar ta över.
Prata.
Skratta.
Springa.
Be Wild, Be Free.
Be a stripper.
Visa lite hud.
Vitt.
Hud.
Mot en annan hud.
Olika DNA.
Jag tar på det.
Går för långt.
Opps.
Fuck shit.
Blött.
Hej då.
Vill inte se dig mer.
Gå.
Spring iväg.
Bort.
Flera mil bort.
Fuck you.
Du hörde aldrig av dig mer.
Du försann.
Fan.


Detta är det sista för alltid.
Men det kommer någonting nytt. Något alldeles extra. Snart. Alldeless snart. Vänta bara.
Tack hej.

Kommentarer
Postat av: jasmine

Jättefin text jullan!

2012-06-16 @ 03:27:14
URL: http://dinjasmine.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0