Take Care.

Fly high baby. Fly high.
Hoppa rakt ner i det djupaste mörkaste hålet.
 
Sometimes people are so poor, all they have is money.
 
Det är ögonen vi ser med.
Det är dem som säger allt.
Nya intryck varje dag.
Det är det som är.
För mycket av allt.
För mycket valmöjligheter
av just allt
men samtidigt så är jag
hellre döv än blind.
Vill kunna se för att kunna ändra och skapa.
Vill kunna se in i andras ögon och stänga av allt annat ljud.
ögonen säger som sagt allt.
 
Jag har lättare för att se än att lyssna.
Jag hörde vad ni sa men jag lyssnade inte.
Jag tog inte till mig.
Kanske för att jag just inte vill.
Nä, men då får jag helt enkelt skylla mig själv.
Sätter mig på hal is och leker lite.
Kommer hem krossad och sönderslagen
av
tankar och intryck.
inte blod och sår.
Helvete.
Kanske ska lyssna.
Men nä, som sagt jag vill inte.
Det blir precis exakt så som du gör det till. Konsekvenserna därefter det du gjort.
Det finns extremt mycket sexiga människor på denna planet.
Stäng av de gamla och hitta nya.
Det bara kryllar av män.
Unga hingstar som vill bli påsatta.
Kom igen nu.
. punkt slut.
                  inget mer om det.
         men,,
'' jag kommer inte att såra dig''
Lilla vän, tror du jag inte hört sådana ord innan?
Säg bara sanningen från början
Hej! jag kommer krossa dig ner till botten och det kommer ta ett år för dig att komma över mig och gå vidare.
Bra! Då vet jag.
Då har jag i alla fall ett val.
Tack o Hej
Nästa grej.
 
När kommer vändpunkten då?
Är den kanske redan här.
Jag kanske sitter mitt i den just nu.
Tid för att ändra.
Tid för skapa.
Skapa nytt.
Ett helt nytt liv.
Enkelt och Bra.
 
jävla egoister.alla idioter.horungar.alla bara skiter i allt jämt.bryr sig inte.äckliga. man får ta o göra det.bry sig mindre.bara släppa.precis som alla andra.
 
De som alltid går samma väg får alltid samma resultat
testa något nytt
gå en ny väg och du lär få en förändring.
 
Jag är ju så liten, jag kanske inte ska hoppa ut i för djupt vatten innan jag kan hantera det.
men då får jag ju aldrig några erfarenheter och det är ju synd.
Fullständig Kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback