Socker. ღ

weheartit                           
 
Känns inte som om jag varit där.
känns inte som jag gjort det.
alltid i en annan värld med andra.
vill inte lämna.
vill inte.
snälla.
låt mig vara kvar.
glitter och stänk över hela min kropp.
låt det stanna.
Jag kan inte spå för framtiden
jag kan verkligen inte veta.
jag tror jag stannar här.
jag vill ändå inte veta.
 
                                                                 river och drar men får inte upp något.
                                                                 what goes around comes around.
                                                                 sex, but not love.
 
verkligheten nyper tag i mig.
jag är här och nu
måste ta tag i det nu.
jag klarar inte av det här.
doften gör mig svag
och
detta funkar inte.
svart men inte kolsvart.
vitt men inte för vitt.
nu kan pengarna brinna, det betyder inget.
 
Varför springer vi från dem som gör oss lyckliga
eller åtminstånde försöker
och krigar om dem som får oss att gråta?
Jag tror inte vi kommer längre än såhär.
.
Äh,
tar lite till
lite till så jag kan glömma.

Det är svårt att ta bort något som har satt sådana djupa ärr i en.
Du och jag sedan lång tillbaks, sen ska jag välja en annan väg.
Jag vill vidare.
Jag vet bara inte hur.
Jag antar att det är det som kallas, Tid.
Tiden löser det mesta.
Den har en magisk effekt.
Vänta.
Låt det ta sin Tid.
Desto mindre jag vet. Desto bättre blir det.
Jag vill inte veta så mycket.
Jag vill ta reda på det själv.
Nyfiken på livet.
 
 Tankspridd.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Fint jullan!

Svar: Tack så mycket :DD
Julia Söderqvist 16 år

2012-07-26 @ 13:09:58
URL: http://dinjasmine.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0