SeaStars*

'' Nej du kan inte känna det''
                                       Du förstår faktiskt inte.
                                                        Men det kan bli bra. 
 
Juicy och jag. Älskar mina tröjar.
   
 
Fina nätter ute på svarta hav. Love it.
 
 
Ro lite på havet. Jävlar vad kul.
 
Kolla ut över horisonten. Häftigt. Hehe.
 
Det räcker såhär. Sommaren har varit fin än sålänge. Inte bra väder dock. Det tycker jag känns så jobbigt, för då kan jag inte bli sådär brun. Jag vill bli brun, sådär riktigt brun så det ser ut som man är osvensk. Äckligt brun. Brunare än brunaste. Så fint. It's amazing.
Är du svensk? Svar: Nej, jag är osvensk för jag är brun.
llove // Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0