lost.

En kniv i hjärtat.
Fem sekunder och man känner inget.
Det hugger till.
Fuck shit, Mother fucking shit.
För grovt för att få lyssna
alldeles lagom att läsa.
 
Grymt svår att handskas med
Grymt enkel att lyssna på.
Lyssna bara.
Var tyst.
Säg inget.
Det är min tur nu.
Min tid.
 
tyst...


skymning
höfter
det rör sig.
fram och tillbaks.
han närmar sig.
hon är den elakaste. vackraste
han den dummaste. sexigaste
perfekt kombination.
nära
närmre
han vill ha mer
slänger pengar
hon tackar
in till rummet
explosion
av med allt
kläder överallt
lite rök
skriker
hög puls
du är bra
jag köper dig.
 
Du äger mig.
Säg mig vad jag ska göra och önskan uppnås.
 
Jag ser ögonen flacka oss emellan.
Tar inte kontakten.
För mycket osäkerhet mellan blickarna, oss.
skratt och smek.
lust och lek.
NU är du min.
Strömmar av blod inuti oss.
Kärleken förblöder.
dödad kärlek.
behöver inga bilder för att komma ihåg.
Ser allt. Kommer ihåg allt.
men
tiden gör dig mörkare.
tynar bort som sand.
rösten blir mörkare.
blicken blir svart.
själen blir fylld av misstro.
Don't play with the fire.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0