Festival Sommar ♡

Time of the year.
Festival.
Här satt vi dag in och dag ut i 6 dagar. Yeah.
Fint konstverk på nikkes ben av mig. ♥
In action. Nikkilau fixar Dannes hår. Jävlar vilken grej.
Mac Miller tror jag.
 
Oh yes. Jag älska min hatt. Tack för lånet. Den gjorde min vecka. Hatten och jag <3
Skräpigt utanför vårat tält. Grannen var ändå snäll och satte på regnskydd på taket. Vilket gäng.
Going crazy på festivalen. Tjihoo. Dunka dunka.
Ännu mer galet. Shit.
SKRILLEX!!
Och till den finaste bilden av de alla.
Oh nu efteråt saknar jag den här veckan en hel del. Jag ångrar att vi inte tog mer bilder, väldigt synd. Det här stället var ju ett sånt typiskt ställe man kan få extrema bilder på men nej, det skulle jag inte få nä. SYND. Kanske kommer få fler chanser. Oh jag vill tillbaks till de kalla nätternas springade. Att kunna vara helt fri från allt annat och bara springa runt och skrika, hoppa och andas djupa andetag. 
 
Dagarna var värst. Morgonen ännu värre. vakna upp av svett, det rinner. Vill hem. Minst 40 grader inne i tältet. Man får panik. Vill ut. Går ut. Sätter sig i sin solstol. Ligger i solen och bränner sig. Kl 15.00 dags för sminkning. Kl 18.00 dags för drickning. Äter inget. Bättre effekt då. Dricker dricker. 20.00, energi till allt. Börjar vakna till och älskar livet. Tältsurfar lite. Alla är snälla. Pratar, skrattar. Hittar på saker. Springer en kilometer till nästa. Ramlar. Skär mig. Gör inget. Kör vidare. 00.00 dags för billys panpizza. Gott som in i helvete. Räcker med en. Blir nöjd. Springer vidare till nya tält. Går själv. Enda personen på hela campingen som är själv. Kanske. Älskar livet just precis DÅ.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0