Embrace me. Tell me all you're secrets.

Sanning eller konsekvens?
Sanning.                                                                                                                                              Classy.
 
Det blir inte alltid som man tänkt sig. '
crash boom bang.
helt plötsligt står du där.
någon helt annan än jag velat
något helt nytt
jag börjar undermedvetet gilla något jag trodde skulle hata.
bort med alla idioter
in med alla snälla.
man vet det inte.
som sagt jag trodde aldrig.
jag kan inte förstå.
men det har ju alltid funnits där.
inte förstått det innan.
undermedvetet vill man så mycket mer.
kanske aldrig blir så.
ut på vilda äventyr och tillbaks till idioter.
alltid så.
faller i samma grav.
vad är det jag ska ha?
glitter och diamanter
köp mig en dyr sak och du blir min.
bara min.
något mörk med svin dyra priser
väljer jag.
helst unikt
något som ingen annan har.
sensuellt.
varmt
mörkt.
Spara det bästa till de ytterst få
alla ska inte få veta exakt
det var inte meningen att jag skulle veta.
allt ska man inte veta.
kvar i blodet.
det är som det är.
.känn dig unik.                                                                                                                                    Inte du.

Palmer är så exotic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback