Happy birthday sis ▲




Happy birhday to you Happy birthday to you. happy birhday my friend. happppyyyy biirthdaaaay myyy friiieeenndd♥
Förlåt jag missa din trevliga födelsedag, jag skrev inte grattis eller nått. men aa ta det inte personligt, jag missar allas födelsedag nästan hela tiden.. Varför?? det vet jag ej.
Hoppas du hade en kul dag med mycket sprit och ciggaretbloss. OMG vad obarnvänlig jag är med jag hatar barn så haaa! fuck that. Aja jag ska inte börja skriva om mig utan detta är till dig. Du är en vacker nufunnen vän som jag saknar.. ser dig snart. hoppas vi kan ha skumpa kalas tillsammans i england med john och ash! Dahh Vi fyller ju ändå år på samma dag. Aja hör av dig tvilling♥
Love J.

Kommentarer
Postat av: Karin

Sv; Tack! :}v

2012-01-10 @ 15:09:37
URL: http://karincicilia.blogg.se/
Postat av: Linnnnneaa

thanku,thanku, thanku my sis!!!! i miss u!!!( and john and aaash --- joshh!!! <3 )

och jag måste se dig snart. var liiiiite för längesen nu!! <3

2012-01-10 @ 22:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0