ʀԑνԑиԍԑ σᵳ тʜԑ ʙʀσᴋԑи





Vart är vi påväg?
Jag är upp och ned. Allt är skevt. Vi två, du och jag. Vi skulle ju bara ha kul! Blev det kul?
Vad hände? Vart tog du vägen? Min första. Min fina. Ditt as. Du lova.
Vänta, vänta. Men baby. Jag väntar inte. Du inte komma. Jag ta nästa.
Vad är det med dig? Svara, snälla. Jag finns här. Om inte du finns där. Jag gör hämd. Hämden mot dig kommer göra ont för dig.
Blond själ inne i en mörkare själ. Att det kan bli så fel.
Vill inte veta anledningen. Vill bara vara. Du och jag.
Är helt trasig över dig. så slå inte på mig igen. Hur ska jag visa, att man bryr sig?
Visa att du bryr dig. Det gör du inte. Men låtsats, det gör alla ändå.
Vi kommer tillbaks till varandra. Vi skiljs. Vi kommer tillbaks.
Det var en gång. Låt det bli en gång till. Varför ska det inte?
Detta kommer inte ta slut förrens du tittar i min ögon och säger: De var värt det. I verkligheten.
Om inte? jag ska fucka dig. igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0