Make ıove ♥

Nu ska jag lägga upp massor av bilder här så fan ta i skinnet.

Älskar denna bilden ↑. Föreställer en strand i Miami där det gick tre Tjock smalare smalast kvinnor som tänkte exakt samma sak. Här kommer jag! Akta på er. Men det funkar inte så för när tre tjejer tänker samma stora tanke blir det bråk och avundsjuka. Ville stoppa upp min kamera i deras röv. och be dem flytta på sig men nej nej. De kommer ju för fan från reklamens hemland. De fattar inget.






Systerkärlek♥ ↓






L0vE²



Flowers to die for.

Vakna med en sådan bra känsla, va ute och gick i solen med mitt guld som ibland blir rostigt silver när man får för mycket av henne.
Ta inte illa upp Nik. Inget personligt. hade en sån trevlig tid i Billdals solmorgon. Dagen gick och allt blev sämre. Nu ställer jag klockan på sex. ska upp sex, och ha lite ***.

O
m man bara kunde. Ge mig all tid som finns. Ge mig all energi. Ge mig platsen, så ska jag fixa det här. Har alltid samma känsla den här tiden. Alltid samma sak att fundera på. Människan är ett vane djur som vänjer sig snabbt vid återuppkomliga repetitioner. Det känns och märks. Näh, vet ej vad jag ska komma med. Helt tom. Alltid tom på söndagar. K**en i f**tan. fy bläh. så får man inte säg. Puss Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0