·fivε sтαr вα∂ вiтcн·






Han tillhörde inte mig. killen jag tänkt på ett tag. det gör så ont. veta att man inte kommer få något man så gärna vill ha.
Veta att det är nån annan som är bättre, bara vänta, men det tar ju en sån tid. bara vänta hela tiden. jag vill inte. jag orkar inte. jag vill bara ut. göra saker som får mig att glömma.
pojken man velat ha sålänge vill inte ha än. finns det något värre?
jag sitter just nu och kramar hans tröja. vart kommer den hamna efter detta undrar man hårt. luktar på den ständigt, men är rädd att doften går bort. för tänk om han inte kommer tillbaks och sätter tillbaka doften som inte många har?

Kommentarer
Postat av: din syster

<3 du är underbar kom ihåg de

2012-02-05 @ 16:37:08
URL: http://shewillbeloved.blogg.se/
Postat av: p.n

det löser sig alltid ska du se jullia<3 jag har det inte så lätt i livet jag heller.. jag är homosexuell och min pappa hatar mig...säg till om du vill snacka! då kan du lägga till mig på fb. pablo nutti heter jag:) kramar vännen!!(LL)

2012-02-08 @ 19:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0