ȡrazilƨecondєdit▲

Visste du att allt redan finns?
Allt du står för har någon annan kommit på i en annan tid. Aldrig ensam om något.

''  Gilla mig, tryck på knappen en gång eller två, och du kanske kan få se något i din vrå. Yttra dig en komplimang, eller två och jag långsamt klär av mig i din yttersta vrå. ''

Det handlar om en yta som inte alla har med sig, de som inte syns, vad händer med dem? Hela tiden tänka på vem som ser. Gilla hit, gilla dit, en knapp kan förändra liv.
Allting är skit. Fuck hela skiten. Är så jävla trött på det här.
Vill ha ett privat liv, en anonym person utan att behöva känna mig otillräcklig.
Visa allt vad man har. Hur långt ska vi gå?
Vill inte mer.
Varför får inte jag många folk som gillar hit och dit. Största bloggen i Sverige.. NO NO NO. Då ska man vara sådär ytlig och äcklig som alla andra. Passa in och synas som en blond myra på gatan.
Kan inte se mig själv i stacken, ser inte skillnaden, allt är bara vitt.
. Shit . 
Tyck inte synd om mig, tyck synd om barn i Afrika, eller folk på gatan, som tigger pengar när de ser dig din rika vita människa. Suger törst med blicken, de vill ha dig, dina pengar. Ge dem de. Mitt hår är fult och äckligt och jag ska upp om några timmar, piss off. Kan inte sova. Kommer se ut som kriget imon, men just det, jag är ju bara en i myrstacken svårt att synas då.


Jag tror saker och ting försvinner för att det ska komma in nytt, nya saker som är bättre. Så är det. Jag vet det. Har testat själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0