Fanatistisk!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Äckligaste doften som finns är doften utav söndagskväll. Världens tråkigaste dag och jag får alltid samma jävla problem.
Är så jävla arg just nu att jag skulle kunna riva sönder dig men det får man tyvärr inte här.
River, klöser, sparkar och slår tills du ligger där på marken och flår.
Hur kan man få ett sådant humör? Onda energier runt omkring mig som vill ge mig onda saker. Ingenting går vägen man vill den ska gå! Annonsen försvann tre gånger i rad. Jag står i hallen och grinar, det bara rinner kan inte kontrollera, Vad fan är det här? Är det normalt? Jag går ut låtsas som det regnar så det inte syns.
Jag ska försöka sluta med det här, försöka spela med mer! Inte tycka synd om mig själv.
Ähh skiter i det här. skaffar botox i läpparna och låtsas vara lycklig som alla andra redan gör.Fittakukknullagåsönder=baby.  Hon i bakrunden kanske är mig djävul som ger mig otur, kolla hennes blick i bilden! Hon vill döda mig! Jag ser vad hon tänker, Äckliga fjortis med ljusa läppar som tycker hennes liv är hemskt, nu ska jag göra henne till brödbitar, JAG ska smula ner henne! ohhh neej! tänker jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0