En lång jävla lista till er stackare™

 





DAGENS KLÄDER: inga † DAGENS FRISYR: stripit luftförorenat hår, konstigt att man alltid får en gulare hårfärg i slutet av veckan

DAGENS SMINK: solariefärg † DAGENS VILL HA: en bättre vecka framför mig

DAGENS KREATIVITET: mitt kultur och ide historia arbete?? tog kort på ett gräs strå, retso kreaktivt ändå † DAGENS PLANER: det är söndag natt och jag ska engentligen vara i min säng

DAGENS JOBBIGA: åt för mycket † DAGENS ROLIGASTE: brosan lyfte upp mig och slängde ner mig på golvet † DAGENS TRÅKIGASTE: detta † DAGENS HUMÖR: pms † DAGENS SJUKA: allting är så jävla sjukt, asså shit † DAGENS LÄNGTAN: att det ska bli en ny dag
DAGENS FUNDERING: vill inte lämna in min trasiga telefon på lagning. Låt mig ha kvar den. trasigt=jag. var är alla män?? † DAGENS BEROENDE: o.b tamponger † DAGENS MUSIK: ren neger musik har jag lyssnat på idag. speciellt little lil lil wayne. Coolt vah??DAGENS MÅSTEN: ta kort på för-mellan bakgrund= omöjligt † DAGENS VÄDER: grått, välkommen till sverige baby † DAGENS ORD: shieet


det kommer som en chock, när man minst anar det.

ytan kan vara så olik men insidan kan vara så lik.  ♥

Lite som detta:

³¹÷¼‡×≈³²¹

¹²³

Krångla inte till allt mer en du behöver, det kommer alltid sluta till det du gör det till ändå. 123. same shit, diffrent names


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0