Sugar, sugar, underbara tjej ☮ ✟ ✞ ♡ ♕ ☠ ❤ hon som vill allt men får inget


♥                                                                                          J.š

söt som en blomma, snäll som en katt. den som får lära känna julia får en riktig skatt.
sa min dagisfröken en gång i tiden…

svårt att förstå. lika mycket som det stämmer, stämmer det inte. ego .

julia= spontan, galen

virgina= vacker blomma

hermine= flummig

hålla up sitt ego, tycka att man är bra. det är svårt, desto finare man är, desto mindre beröm får man. avundsjuka ligger i allas händer. vissa tar fram den, andra inte. det är svårt att ge andra komplimanger, man vill ju inte slösa på vackra ord.  tvingar sig själv att säga något till en annan för att man måste, pinsam tystnad uppstår, vad ska man säga nu då? äsch, hon har en fin tröja säger jag. Det är då falskheten kommer in. faskhet är ont, men det hjälper i nödsituationer. hahaha… som jag brukar säga, improvisera, spela lite, för vem är jag egentligen? inte vet jag. man har personlighetsdrag. men vem är jag?? vill inte veta kanske när jag är 80.


χxΧxχ
puss och stor kärlek ♥
Det regnar ute! jag saknar någon. behöver inte vara en kärlek, bara någon att sitta nära
och krama! Varför ska många misstolka så mycket. Vänner är vänner. That's it. kärlek är så
mycket större, det är något som utvecklas, inget som helt plötsligt finns i dem du
redan känner(åtminstånde inte alltid och inte äkta kärlek).

Kommentarer
Postat av: elin

<3

2011-12-01 @ 23:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0