Ur min dagbok! personligt

hur kan man vara så dum. Förstöra allt? säga sådant. Vad fan håller jag på med?
hon bara grät och grät?
hur ska man hatera sig själv? hur ska man hantera andra när man inte ens kan stå för sitt eget?
Vill få det och de! men kommer aldrig få det, för jag har inte det! vad fan gör man då? Jo, tar till andra medel på vägen som gör en lyckligare! Helvete, ska inte avslöja!
Och vart är du när man behöver dig som mest? vill dela det här med dig, men du finns inte där.
Spyr när jag ser mig! måste gå ner i vikt , måste göra det, måste göra si och så!! kämpa inte, gör inte det! ta till hjälpmedel istället. Fan nu är jag där igen, som en jävla bitterfitta! Jag kommmer aldrig bli nöjd, aldrig! kommer söka felen tills jag söker dem på min döda kropp!
Människor är fan dumma i huvudet!

Kommentarer
Postat av: Ditt lilla pucko barn

jullan pullan :( de e ba å ringa å prata om du vill, så kan ja lyssna om du vill...

2011-05-30 @ 13:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0