Vill du fortfarande ha mig?

Har ingen inspiration, jag har sommarlov och lever. Andas in och ut varje dag! Känns meningslöst att blogga just nu! Bryr ni er ens? Jag mena hur intressant är det att läsa och kolla på andras bilder? Har över tusen bilder som ligger på datorn som jag skulle kunna lägga upp här, men vet inte om jag gör det, orkar inte, tar för mkt tid! Kanske någon gång i framtiden. Men jag lever i alla fall och mår okej och ibland jätte bra! För det mesta jobbar jag på dagarna och försöker gå ner i vikt, sedan på kvällarna sticker jag ut och gör saker man inte ska göra med mina vänner enligt vissa personer! Sen har jag börjat gå på bilskola och fattar ingenting men det löser sig!
Kanske inte ska vara så djup? kanske ska blogga om sånt där roligt som alla andra gör! men det är inte jag och jag är inte deprimerad bara jävligt klarsynt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska du gå ner i vikt?

You're perfect just the way you are!

2011-07-29 @ 14:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0