❤ Ur min dagbok del 1 ❤

Selling my soul to people I don't know! Precis vad jag gör nu!

'' It's easy to take off your clothes and have sex
People do it all the time
but open up your soul to someone,
letting them into your spirits, thoughts, fears, future, hopes, dreams...
that is being naked''


Tog för många drinkar, rökte för många ciggaretter, hela världen börja snurra och allt kändes mitt. Hjälp! jag går in i något , alla ser suddiga ut! Vart fan är jag? vem är du?
Dunkande musik, svettattaker, nytt möter gammalt. Parfymdoften blandas med rök, det luktar ung tonåring blandat med sprit och tuggummi. Halsen bränner och jag vill inte ha mer nu. Börjar skrika, går upp på bordet, dansar och hoppar. Fan bordet går sönder, ähh inte så farligt , fixar det sen. Ojj, råkar trampa på glaset, det faller 1meter ner och går i bitar. -Plock upp det!
Jadå. Jag plockar upp, inte bra att plocka upp glas när världen snurrar. Det glänsande glaset skär rätt igenom min hand. helvete , det blöder, får inte stopp på det, skit samma, kan dansa med blod, göra blodbad , det är ju fränt!  Skämmer ut mig, skriker, faller..    Kommer hem! lägger mig i sängen, kan inte sova här, går ut i köket, in i badrummet, faller igen, drar mig till sängen lägger mig ner. Shit! ska aldrig mer ha de här skorna!
Förresten Grattis Sofie! Tack för igår kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0