Sex and the City Ω§








♥♥


Tjohoo, äntligen lite medvind i mitt liv. Vill ut. Springa ut. Ha skoj. Göra lite nytt. Träffa nya. Ge mig helg. Ge mig fredag, vilket det snart är. Älskar Fredagar♥.

Drömde om jordens undergång inatt. Hahaha. Vi dog allihop. Lika bra det. Raseri allihop. Betyder nog att jag ska ta tag i saker på riktigt. Tiden tar ju slut en vacker dag. Tyvärr.

Killar, killar.. Alla dessa män. Ni är idioter. Finns bara där för att tillfredställa mina behov. Jag väljer er, inte ni välja mig. Big fuck no. Men jag älskar män ändå.

Paradise.
Har inte tvättat håret på ett tag. Varför ska man vara fin för inget? får ju ändå inget och det är ingen jävel som tittar på mig bara för att jag är fin!! Man är bara en i mängden så är det bara.

Den enkla sanningen till alla kvinnor. Det man ser får man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0